تاریخ
تاریخ
گالری عـکس تاریخ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تاریخ و آدرس tarikh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
آواتار حافظ شیرازی
 
ت

 
پیشفرض خوش است خلوت اگر یار یار من باشد

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد ... نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم ... که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

روا مدار خدایا که در حریم وصال ... رقیب محرم و حرمان نصیب من باشد

همای گو مفکن سایه شرف هرگز ... در آن دیار که طوطی کم از زغن باشد

بیان شوق چه حاجت که سوز آتش دل ... توان شناخت ز سوزی که در سخن باشد

هوای کوی تو از سر نمی‌رود آری ... غریب را دل سرگشته با وطن باشد

به سان سوسن اگر ده زبان شود حافظ ... چو غنچه پیش تواش مهر بر دهن باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:23 ] [ فرهود خسروی لاریجانی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

با سلام اول حضور شما را صمیمانه تبریک می گم وبلاگ تاریخ در اختیار شماست
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 20121
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان